Het spel was heel leuk. De bossche bollen waren duidelijk niet de originele van Jan de Groot. Dat vonden we een echte tegenvaller en was ook niet wat we verwacht hadden. Dat zou wat ons betreft echt een verbeterpunt zijn. Je komt naar Den Bosch, dan wil je ook de ECHTE bossche bollen.
Snelle reactie, duidelijk goed onder controle. Prettige communicatie en zeker niet opdringerig. Tegelijk wel tijdig en duidelijk. Denken mee in mogelijkheden ook als budget wat geknepen wordt.
We hebben een geweldige tijd beleefd tijdens deze workshop, met een "Bossche Bollen quiz" en alles wat je moet weten en doen om een Bossche Bol te maken zoals chocolade smelten, slagroom kloppen en aan de slag met de spuitzak.
De hostess (Femke) was super gezellig, joviaal en meegaand, maar ook streng hoor (;-))
De winnaar van de quiz kreeg een heuse sleutelhanger en iedereen had aan het einde van de workshop een heerlijke Bossche Bol!
Het was een mooie dag!
Personeel was behulpzaam en vriendelijk, apparatuur prima. Escape room niet heel bijzonder verder, gewoon een uurtje leuk puzzelen. E-chopper rijden was heel leuk, dat is een aanrader!
Leuke middag gehad. De quiz masters wisten de deelnemers goed te motiveren.
Voor degene die achterin zaten was het wel lastig de vragen goed te zien/horen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Medewerkers van de locatie hebben ervoor gezorgd dat er voldoende te eten en te drinken was.
Goede bereikbaarheid bij Doe DenBosch waardoor ik bij elke vraag meteen een antwoord had.
In 1 woord GEWELDIG. David heeft energie voor 10 en kan binnen 1 minuut het hele zooitje aan de praat krijgen. Ook is hij niet uit te putten (misschien beetje rooie kop en zweet maar hij geeft niet op) een uur lang zingen en dansen door de straten van Den Bosch. Het was helemaal leuk bind ontzettend en ik zou dit echt zo weer doen.
Wij hebben een geweldig teamuitje gehad. Het is lastig om voor 40 personen een uitje te vinden dat bij ieders wensen en mogelijkheden past. Met het complete programma hadden we een fijne afwisseling tussen actief en gezellig samen zijn. We hebben veel gelachen de hele dag met z'n allen.
Lars en Tijn maakte er een leuke en educatieve workshop van. Lars maakte een vlotte babbel en gaf een duidelijke uitleg. Voor Tijn was dit zijn eerste workshop en maakte graag een praatje. Leuke workshop door goede hosts!
Hele leuke gezellige "ochtend" gehad. We werden heel gastvrij ontvangen. De les werd heel enthousiast gegeven!
Misschien een idee om aan de quiz een klein prijsje te verbinden. Dan kunnen de antwoorden op de vragen nagekeken worden als de Bossche bollen in de koelkast staan.
Verder een hele leuke ervaring.
Heel goed onthaald geweest. Een duidelijke uitleg over wat we verwachten en hoe we aan de slag moesten met de puzzels.
Wij hebben de battle gedaan in Eindhoven. De kamer was heel goed uitgerust, alle sloten waren automatisch en de puzzels waren uitdagend!
We hebben het Escape Dinner Game geboekt als bedrijfsuitje met 14 personen. De collega's vonden het leuk om te doen en sommigen waren erg fanatiek. Ook complimenten voor onze spelleider Tygo. Hij deed het met veel enthousiasme en was flexibel. Hij kwam telkens overleggen of we een spelronde wilden spelen of op het eten wilde wachten (de planning van het restaurant liep namelijk anders dan verwacht). Spel zat goed in elkaar. Sommige collega's vonden 3 rondes voldoende, maar toch werd de 4e en laatste ronde nog fanatiek gespeeld, mede dankzij de aanmoedigingen van Tygo. Bedankt! We hebben een leuke avond gehad!
De pubquiz 80/90/00 was passend voor ons met diverse vragen. Leuke afwisseling in opdrachten met soms wel gekke details.
Als groep hadden we veel plezier tijdens de quiz!
We hebben een superleuke middag gehad. Met de wandelspeurtocht ontdekten we de mooiste plekjes van Den Bosch, en losten we pittige vragen op. Daarna stond ons een hilarische workshop Bossche bollen maken te wachten. Met klodders slagroom, gesmolten chocola, veel geklieder en veel gelach toverden we onze eigen creaties tevoorschijn. We hebben tranen met tuiten gelachen!
Het was een geweldige middag vol plezier, teamwork en als beloning een lekkere Bossche Bol.
Leuk spel! Leuke materialen. Eten was prima. Hadden 1 iemand met allergie. Was even zoeken maar werd uiteindelijk wel flexibel mee gewerkt. We liepen wat uit en dat was prima vanuit de organisatie. Zeker aan te raden. Leuk om te eten en spelen tegelijk.
Wat een leuke avond! En wat een leuke meid die het begeleide. Je kon zien dat ze er zelf lol in had en deed het hardstikke goed.
Een erg leuke avond beleefd met fanatieke mensen.
Het was een topdag waarin we heel veel hebben gelachen. Ook de combinatie van iets binnen en daarna lekker naar buiten (gelukkig scheen het zonnetje ook) was top.
Wat een gezellige middag hebben we gehad. Het was voor een vrijwilligersuitje, met een uiteenlopende groep mensen qua leeftijd en interesse. Maar iedereen heeft genoten en met veel plezier deze middag beleefd. Enthousiaste spelleider, ze hebben er een feestje van gemaakt.